onsdag 28. desember 2011

Sykdom

Jeg lurer på hva som egentlig fulgte med årets pakker jeg, synes alle rundt oss er dårlige på en eller annen måte, inkludert Sarah. Hun har fått tilbake hosten sin, som gjør til at hun kaster opp og hun hadde 39,5 i feber forrige kvelden. God jul liksom. Men vi får håpe at når de er syke nå, så berger de på ny året. Jeg sa håper!, for jeg er ikke så naiv at jeg tror på det. Hehe. Ikke etter 3 måneder med hosting. Hun er bra i 2-3 dager, før det er på'n igjen. Men det er vel sånn det er å begynne i barnehagen, eller i år har jo alle barna vært mye syke, til og med de som har gått i barnehagen i flere år.


Håper bare hun er frisk i morgen, for da skal vi på middag hos farmor og farfar. Samt en liten runde på salg, samt å bytte julegaver. Hun fikk en nydelig jakke, som var bare akkurat passe, så den skal vi se om de har i størrelsen større, også fikk hun 2 like kjøkken til Sylvanian Families sakene sine, så den skal vi også bytte. Enten til et annet kjøkken sett eller til et stue sett.


Ønsker alle en fortsatt fin romjul :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar