søndag 18. desember 2011

Innpakking av julegaver

Ja, det er det VERSTE jeg vet med julen. Å sitte der og plages med gavepapir, tape og bånd. Har tydeligvis bitt tenner mens jeg holdt på, i irritasjon, for tennene og kjeven. Hehe. Så neste år, får man ikke gavene pakket inn i butikken kjøper jeg det et annet sted. Hehe. Eventuelt kjøper noe annet. Gavepapir f.eks. Hehe.

Ellers har søndagen flydd forbi og det meste av det jeg skulle gjort, er fortsatt ugjort dessverre. Samtidig har Sarah fått tilbake hosten sin, så det spørs om det blir hjemmedag i morgen. Så vi får se om jeg får gjort noe mer her hjemme da. Ikke at jeg har tenkt og gjøre all verden, men litt rydding og vasking må til. Også skulle jeg laget julekort, ikke for å sende, men for å sende med gavene når vi leverer de. Men jeg har slike for å skrive på også, og jeg lurer på om jeg ikke bruker de i stedet. Hehe. Siden ting ikke har det med å gå på skinner for tiden.

Som på fredag skulle jeg lage julekort, først plagdes jeg med stemplene og stempelputene, når det endelig ble greit, så klarte jeg å stemple det som skulle være inni kortene opp ned. Så da gave jeg opp. Bedre lykke neste gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar