lørdag 17. desember 2011

Bytur

I dag har jeg, snuppa og mamma vært på bytur for å levere julegaver og handle litt.
Startet dagen med å pakke inn litt julegavene vi skulle levere, før det bar videre til byen. Først dro vi innom besteforeldrene mine en tur, hvor forresten snuppa plutselig kom på at hun skulle begynne å kalle oldefaren for gudfar. Aner ikke en gang hvor hun har fått det i fra.
Så bar det inn til byen får å handle, det jeg virkelig skulle hatt ble det ikke noe av, for de butikkene stengte plutselig tidligere enn antatt. Men pengene gikk likevel da. Også hadde de 40% avslag på fin serviset vårt, så snille mamman min kjøpte en del av tingene vi trengte <3 .="" b="" bursdagsgaver="" da="" de="" f="" flere="" fremover="" fremt="" glemmer="" har="" hun="" i="" ikke="" jul="" mamma="" n="" og="" r="" s="" sa="" seg="" selv="" span="" tt="" vi="">
Så var jeg å fikk byttet noen greier jeg hadde kjøpt tidligere. Kjøpte et lysstake sett til et vennepar, men malingen på den ene staken var smurt utover, også kjøpte jeg en nattlys bamse til snuppa, som ikke fungerte. Fikk bytta begge, men de hadde selvfølgelig ikke igjen flere sett av lysstakene.

Etterpå dro vi på besøk til tanten min og søskenbarna mine. Noe som var like koselig som alltid. Sarah synes det er så stort med gutta og ikke minst alle de ukjente lekene deres. Så det er jo morsomt å se. Tenkt ligge over hadde hun også, men det er ikke jeg som kjører 16 mil to dager på rad. Hehe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar