lørdag 24. desember 2011

En fantastisk julaften

Først i dag så vi 3 nøtter til Askepot, Reisen til Julestjernen og litt Disney mens vi koset oss med litt nam nam, så ble det bading og påkledning.
Deretter dro vi til mamma og pappa for å feire julaften. Der ble det ribbe, medisterkaker og julepølser med tilbehør.
Så ble det utdeling og oppakking av gavene. Både vi og Sarah fikk kjempe masse fint, og Sarah fikk seg diverse saker til Sylvanian Families, noe hun virkelig ble glad for. Lekte masse med det, og prøvde til og med å gå på do i campingvognen :P Hahaha.
Etter hun hadde lekt med pakkene sine en stund, kom hun selv å ba om å få pusse tennene, så i 21-21.30 tiden ble det natta. Før vi andre hadde kaker og kaffe.



Og i går hadde vi grøtfest her hjemme, var 12 stykker til sammen. Noe som var bare så kjempekoselig, så jeg ba like godt alle sammen på ny grøtfest igjen lille julaften neste år også ;) Risengrynsgrøt, rømmegrøt og spekemat, så egentlig var det rart at vi hadde plass til mat i dag ;) Hehe.

Men nå tror jeg nesten jeg skal se om jeg finner sengen, før jeg skal opp å spise mer. Hehe.
Ha en fortsatt fin jul :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar