torsdag 22. desember 2011

Julen, julen, julen er snart her...

... julen i sine grønne juleklær... tralallallala.

Det nærmer seg med stormskritt nå, datoen viser allerede 23 desember og om under 12 timer får vi 10 middagsgjester, så vi blir 13 stykker her.
Jeg henger langt etter med vaskingen, hadde en stor plan om at jeg skulle være ferdig for lenge siden, men to morgener med migrene har sinket meg en del. Samt at det ble en uplanlagt tur til byen for å handle i kveld. Men men. Sov så lenge i dag, at jeg klarer å holde på litt lengre. Også er snuppa på overnatting hos farmoren og farfaren, så jeg kan bare bråke så mye jeg vil. Hehe.
Stua og badet er ferdig vasket, juletreet har fått pynten sin, soverommene er så ferdige som man kan få det. Så da gjennstår det egentlig bare kjøkkenet da. Så det får jeg ta når jeg våkner i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar