søndag 11. desember 2011

3 søndag i advent

I dag har vi tent tre lys i adventsstaken, så nå er julaften like rundt hjørnet. Snøen ligger utenfor, dog ikke så mange centimetrene, men det er i alle fall hvit. Og mens jeg skriver så viser gradestokken 7 blå. Jeg håper virkelig at snøen blir her til over jul, trenger ikke mer, bare den som er her blir liggende, og jeg har heller ikke noe behov for at det skal bli kaldere.
Ellers begynner julegavene å være i boks, men mangler innpakking. Juleserviset er på plass i skapet og vi har begynt med deler av julevasken. Håper formen strekker til, så jeg får tatt resten i løpet av kommende uke.
Det som mangler der i mot er julepynt. Hehe. Aberen med å plutselig ha eget hus. Men jeg regner med at om vi deler det foreldrene mine (les mamma, tror nok ikke pappa har noe med antallet nisses der i gården) har, så får vi normal mengde i begge hus. Hehe. Vi har i alle fall kjøpt oss juletre og pynt til det.


Ha en fortsatt fin adventstid alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar