torsdag 15. desember 2011

9 dager igjen til jul

I dag har kroppen endelig fått kjørt seg. Var på byen å fikk tak i siste rest i dag (i alle fall skal jeg fortsette å fortelle hodet mitt det. Hehe). Manglet noen julegaver, kjøpte meg voksduk, 3 søte små julestjerner, handlet litt mat, litt stearinlys og te-lys, litt annen julepynt og diverse. Skal si pengene fikk fart ut av kontoen gitt.
Og når vi kom hjem stekte jeg og mannen min 8 kilo medisterfarse. Brukte hele 2 timer og 10 minutter, så vi føler oss meget effektive :D Så på denne julesesongen har jeg/vi da stekt 16 kilo medisterfarse. Litt godt å ha litt til annet enn selve julemiddagen.
Ellers begynner jeg å være ferdig med julegavene - sånn minus innpakkingen, som i mine øyne er det verste.
Så gjenstår bare litt julevask og pynting, så er vi rede for jul. Ikke det, julen kommer enten man vil eller ikke. Og for å sitere en greie som går på facebook akkurat nå.

"
Vil bare minne dere om at dersom dere ikke har tenkt å feire jul inne i skuffer og skap, så er det helt unødvendig å vasker der til jul"

Noe jeg må si meg helt enig i. Hvorfor skal man stresse med alt dette til jul, hvorfor ikke ta det til våren i stedet når det er lysere ute og du ikke har tanker om pakker, julemiddag, julepynt osv i hodet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar