fredag 30. desember 2011

Godt nytt år :)

Om under 22 timer ønsker vi 2012 velkommen.
2011 og julen er gått veldig raskt, og jeg føler at hele året er fløyet forbi.

Hva har skjedd i dette året?
- Januar, februar, mars og store deler av april ble brukt til oppussing av huset vårt.
- 23 april, på min bursdag flyttet vi inn i huset vårt, samtidig som vi feiret min 24 års dag.
- Så hadde vi en "kombifest" (innflyttingsfest, mønsås og bursdagsfest for mannen min) den 25. juni.
- 22 juli var det duket for 2 årsdag for verdens søteste datter <3 span="">
- I midten av august startet søteste i barnehagen 60%
- 30 oktober hadde vi 1 års bryllupsdag
- I november startet søteste på fullplass i barnehagen.

Ellers har året vært preget av sykdom, og spesielt for lille etter at hun startet i barnehagen. Også har vi feiret jul og nå er det nyttårsaften som står for tur. Så ikke det mest innholdsrike året da.

Men nå blir det jaggu meg natta snart, for det ligger en kalkun som vil i oven i løpet av formiddagen i morgen ;) Så blir det oss, mine foreldre og svigers på nyttårsmiddag :)



RIKTIG GODT NYTT ÅR! MÅTTE 2012 BRINGE GLEDE, LYKKE OG ALT GODT TIL DEG OG DINE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar