onsdag 10. mars 2010

Oppdatering

Ja, da er det snart 2 mnd siden sist jeg blogga. Snuppa mi er rukket å bli 7 mnd, og det er bare 12 dager igjen til hun blir 8 mnd. Fysj og fy hvor tiden går.

Dagene her er travle, men er fylt med masse latter og glede. For ikke å snakke om utvikling, i alle fall når det kommer til snuppa vår, for min egen del kan jeg vel ikke si at utviklingen er den store. Hehe... Hun er ei aktiv, blid og glad lita jente, og det er sjelden en sur mine på det lille fjeset.
Hun ruller nå hele veien rundt, roper vov-vov når Ronja (hunden vår) løper forbi, åler seg bort til oss når hun vil opp i armene, men trives best på golvet. Hun fikk også sin første tann for litt over en måned siden, men den neste lar seg vente på. Ellers har hun fått atopisk eksem, så det er litt styr med det, smøring og bading hver dag, men hallo, det kunne vært noe mye verre, så jeg priser meg lykkelig over at det "bare" er atopisk eksem.

Når det kommer til søvn er det så som så med det, ikke når det kommer til snuppa, men når det kommer til mor. Snuppa gråter fortsatt en god del på natta, samt at hun våkner i 5 tiden på morgenen, så hun er ikke av den typen som trenger så forferdelig mye søvn (akkurat som foreldrene sine, i følge bestemødrene). Men jeg skal ikke legge all skyld på snuppa da, jeg har vært mye syk og hatt ekstremt mye smerter siden jul, så det er jo også en medvirkende årsak til søvnproblemet mitt da.

På 7 mnd kontrollen var hun 9250 gram og 72 cm lang. Og alt sto bare bra til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar