lørdag 27. mars 2010

Klumpene i syltetøy

Leste akkurat et innlegg på bloggen til ei, hvor hun spør om det bare er henne som ikke liker klumpene i jordbær syltetøyet, eller om det finnes flere som er like kresne...

Haha... ENDELIG, jeg er ikke alene:-P Jeg er kjempe glad i jordbær, sånn man kjøper i kurv om sommeren, men når du får jordbæra som syltetøy, nei da spiser jeg ikke klumper (les jordbær). Men jeg er jo også så vrang at jeg ikke spiser strekene i appelsinmarmeladen (les appelsinskall), hvem i alle dager spiser appelsinskall da??? Jeg tar alltid av skallet på appelsinen før jeg spiser den, så hvorfor skal jeg spise det bare fordi det er marmelade?? Nei, fysj å æsj... Hadde jeg hatt et ønske om å spise skallet, så hadde jeg gått å kjøpt meg en appelsin, ikke marmelade...

Kall meg gjerne vrang eller kresen! For du skulle bare vist du!:-P




Hva mener du om saken? Klumper og/eller streker i syltetøyet?

2 kommentarer:

  1. Jeg får alltid høre at jeg må spise bærene, men jeg spiser bare ''saften'' :D Men fine jordbær om sommeren, mmm det er såå godt! SÅ lenge de ikke er i syltetøy ;D

    SvarSlett
  2. Men det er jo det som er godt da;) Saften, geleen eller hva man skal kalle det...

    SvarSlett