onsdag 27. januar 2010

Jeg vil sove!

Ja, det vil jeg. Men det virker som at det kun er tankene som vil det, og ikke resten. Har ligget i sengen i mange timer uten å få sove, så nå gav jeg opp å sto opp i stedet. Så her sitter jeg da, men jeg må vel bli trett en gang... Håper jeg, for jeg sov ikke akkurat i går natt heller. Ble noen timer på morgenkvisten i dag eneste, før jeg måtte opp for å dra til kiropraktoren...
Tidligere fikk jeg ikke sove for at snuppa ikke sov på natta, nå sover hun, men gråter ganske mye i søvne (alt fra 1 gang i timen til flere ganger i timen), så de gangene jeg er heldig å få sove, så begynner hun å skrike før jeg har sovet 30 min. Kanskje det er tenner som gjør det? I følge legen er det i allefall ikke noe annet galt:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar