torsdag 17. november 2011

Snart helg

Da var det snart helg igjen, og kan virkelig ikke si at jeg gruer meg. Skal bli veldig godt med helg, spesielt å få ha mannen hjemme hele dagen. Og snuppa skal på overnatting hos svigers på lørdag, så det blir deilig med litt alenetid, til tross for at den mest sannsynlig kommer til å bli brukt på å gjøre ting rundt om i huset, om jeg er i form til det.

Ellers har de siste dagene gått både raskt og tregt. Snuppa var hjemme fra barnehagen både mandag og tirsdag med feber, og jeg har vært syk hele uka. Men snuppa er heldigvis kvitt feberen, til tross for at hun fortsatt hoster, noe hun har gjort i godt og vel en måned nå.
Tirsdag ettermiddag var svigermor på besøk, strikking og prating. Kjempekoselig, og veldig deilig med litt voksenkontakt "face to face". Til og med Sarah ville være med å strikke. Hehe. Så hun fikk seg garn og noen pinner, som ikke er skarpe, for hun ville ha våre pinner.
Så hadde vi en morsom episode, for hun gikk bort til farmoren og først tok brillene hennes, pakket de i etuiet, for så å legge de i strikkeposen hennes. Etterpå tok hun strikkinga hennes å la i posen også, så sa hun bestemt "færdi no!". Hehe. Trodde jeg skulle velte ut av sofaen, trodde jeg skulle dø av latter et øyeblikk der. Kan ikke si annet enn at gullkorn er virkelig gull værdt! Og for en hærlig alder disse ungene er i <3 span="">

Ellers er høsten kommet tilbake, og vinteren er ingen sted å se. Det regner, og regner og regner enda mer. Og temperaturene varierer fra 2 grader til 10 grader.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar