søndag 13. november 2011

Farsdag og søndag

Gratulerer med farsdagen alle fedre.

Vi feirer ikke direkte farsdag her i huset, men mannen fikk gave av Sarah, som hun hadde laget i barnehagen. Også fikk han kort av meg.
Men fant ut det var en fin anledning til å be inn på kaffe og kaker, så mamma, pappa, svigers, svigerinna og svogern min har vært her på kaffe og kaker. Ikke at vi trenger en grunn til å be inn til kaffe og kaker altså ;-)
Så fikk pappa og svigerfar seg en hver sin kopp med bilde av Sarah på :-) Så ok da, det ble litt feiring likevel. Hehe.

Så i formiddag bakte jeg sjokoladerullekake i rundform - noe jeg burde lære at ikke blir helt vellykket hver gang. Hehe. Men den smakte godt likevel.

Ellers bakte jeg og Sarah boller i går, som ble meeeeega svææææære. Koselig var det og jenta ble kjempe lykkelig, men noen baker burde jeg vel med en gang innse at jeg ikke er. Hehe. To smakfulle og gode, men i en bakers øyne ikke helt vellykkede bakster på to dager. Hehe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar