søndag 6. november 2011

Klærne Sarah fikk


Mamma var som sagt England og kom hjem på torsdag. Og jeg har nå gått igjennom alle klærne og merket disse. Hun hadde handlet 1 vinterkåpe, en vinterjakke, 9 strømpebukser, 5 par sokker, 8 gensre, 1 flecedress, 4 joggedresser, 2 strikkajakker, 2 nattdrakter og 1 skjørt. Pluss at venninnen hennes der nede handlet en nydelig dongerikjole til Sarah.
F.eks. joggedressene som koster 400 kroner her, kostet 50 kroner der borte. Hun betalte 700 kroner tur/retur for flybillettene og handlet alt dette + enda mer, og enda så har hun igjen penger mot om hun hadde handlet det her i Norge.
Og tusjene jeg bestilte meg koster jo over 4500 kroner her i Norge, og jeg betalte 2100 kroner. Samt at tidligere her en dag bestilte jeg julegaver til Sarah fra Amazon.co.uk og betaler med toll og moms 950 kroner ca, og hadde jeg handlet her hadde de blitt 2100 kroner for det samme greiene. Er det rart folk går bananas på Amazon og på Ebay? På tusjene og julegavene til Sarah har jeg jo spart ca 3600 kroner, og det er sykt mye penger for vår del.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar