torsdag 3. november 2011

Nesten som pre-julekveld

I dag var vi å hentet mammaen min på flyplassen. Hun har vært på feire og vi lovte Sarah at hun skulle få være med å hente henne.
På turen dit var vi innom ei venninne å satte igjen bilen vår, for mannen hennes skal se på den. Så kjørte vi innom et kjøpesenter, for jeg skulle handle lue til Sarah. Eeeeeh, ja, hva kan man si? Ble vel ikke bare lue *host*, ble med to halser, to ulldresser, en vinterdress, ei LUE og en familie til Sylvanian families.
Så bar det i vei til flyplassen å hente mamma, for så å kjøre rett hjem igjen. Var uheldigvis (:P) innom en Nille og en Panduro butikk på turen da, så det ble litt mer scrappesaker. 
Når vi kom hjem og Sarah hadde sovnet ble jeg med mamma hjem for å pakke ut koffertene. JULEKVELDEN er her.
Hun hadde med ProMarker tusjene jeg hadde bestilt, så nå er jeg en lykkelig eier av alle ProMarker tusjene som finnes :D Så hadde hun med MASSE klær til Sarah, Thomas Toget elektrisk tog og togbane, Sylvanian Families hus kalt Riverside Lodge, to møbel sett til det og en Sylvanian Familie. Også fikk jeg meg Me To You bear kopp :D Jeg bare elsker Me to You bear <3 span="">
Når vi hadde sett igjennom alt sammen, så pakket jeg ned det Sarah hadde fått og dro hjem. Her ble det og sette opp togbanen og pakke ut Sylvanian sakene. Så i kveld har mammaen lekt med tog og dukker. Gleder meg allerede til Sarah legger seg i morgen kveld. Hihi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar