onsdag 9. november 2011

Merkelig vær og litt julegaver

Været for tiden er helt ubeslutsomt, en kveld er det nærmere 0 grader og den neste er det 11 grader. Hva sjer liksom?
Kom ut på trappa for to kvelder siden og tenkte, ja ha, sommeren er tilbake. Så tar jeg en tur ut på trappa kvelden etter og lurer på hvorfor jeg ikke ha på meg varmekjeledress, stilongs, lue, votter og sjerf.
Så jeg sier det bare, nå synes jeg vi kan få snø, så er vi ferdig med det. Men ikke i de samme mengdene som vi har hatt nedbør den siste tiden da, bare 30-40 cm snø og sånn passe kaldt. Så kan det holde seg slik etterpå, så vi vet litt om hva vi kan vente oss. Om jeg skal ha på bikini eller om jeg skal ha på meg klær nok til å vandre en tur på en av polene.

Ellers har jeg fått bestilt litt mer julegaver de siste dagene, farlig med nettet. Er så alt for lett og handle der. Hehe. Men godt å ha fått unna diverse da, så man slipper å få alt på en gang

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar