fredag 17. februar 2012

Prosjekt oppussing

Nå har jeg vel aldri gått rundt å trodd at oppussing var en billig affære, men en jente kan drømme ikke sant?! 
Har nå regnet litt grovt på hva vi trenger til oppussingen av de to rommene i kjelleren, og endte opp på ca 30.000 kroner. Ca 10.000 kroner mer enn hva jeg egentlig hadde håpet på, eller sånn i realiteten 30.000 kroner mer enn jeg hadde håpet på. Hehe. For i mine drømmer er ting gratis. Hehe.
Men på en annen side da, så tenkte jeg 20.000 kroner i materiell, og da hadde jeg helt glemt at vi må bytte vinduer.
Materiell blir ca 12.000 kroner, nye vinduer blir ca 15.000 kroner, karmer og diverse til vinduene blir ca 3.000 kroner = 30.000 kroner. Og da har jeg ikke regnet med listverk. Men huset går ingen steder fordi om det blir uten listverk på to rom i kjelleren i et år eller to. 
Hoved poenget mitt er å få ferdig rommene i kjelleren så de kan brukes til noe (les: jeg få meg hobbyrom ;)) Og ikke minst så vi kan få hentet mye av det som fortsatt står igjen til mamma og pappa. Og til slutt får ordentlig orden på ting (om det er mulig)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar