fredag 10. februar 2012

Da var denne uken snart over også

Synes tiden går utrolig raskt, til tross for alt. Så vi er jo snart midt i februar, og jeg synes fortsatt ikke det er lenge siden Sarah kom til liksom. Men det er jo over 2,5 år siden.
I går kveld (torsdag) og til i dag (fredag) var Sarah på overnatting hos farmor og farfar, så jeg prøvde og gjøre litt her hjemme, samt får til litt hobby ting - les lage morsdagskort.
Fikk ordnet opp ganske mye på soverommet, eller så mye som gikk. Det er trangt om plassen til ting, når bare halve huset er klart. Men det er vel bare noe vi må leve med.
Innimellom ryddingen der fikk jeg dradd frem scrappeutstyret. Så jeg fikk startet på kortene. Ble ikke helt ferdig, men grov arbeidet ble greit. Fikk prøvd Big Shoten jeg fikk av mannen til jul også for første gang, så jeg embosset kortene og jeg prøvde den som utstanser, bare for å prøve. Kan vel ikke si annet enn at jeg er forelska i den maskinen. Hehe. Enkel og god å bruke. Så jeg er kjempefornøyd. Så gleder meg utrolig mye til vi får til sokkelen og rommene der, så jeg får eget hobbyrom, for det er utrolig tiltak å ta frem alt sammen, når man vet at man bruker like mye tid på ta det frem og sette det tilbake, som den tiden man har på å bruke tingene.
Men nå i kveld fikk jeg ordnet stempelavtrykkene og limt de på kortene. Er ikke helt sikker på om jeg ble helt fornøyd, men fint syntes jeg det ble da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar