torsdag 16. februar 2012

Da nærmer det seg helg igjen

Og mannen begynner på vakt uke på jobben. Så håper uka går kjempefort.
Jeg liker ikke disse ukene, for når kroppen ikke fungerer som den skal, så blir dagene utrolig tunge når jeg ikke har mannen til å hjelpe meg. Men heldigvis er pappa sjefen til mannen, så han prøver å legge opp ting så dagene går lettest mulig for meg <3 bringing.="" det="" er="" for="" ha="" henting="" hun="" kjempegrei="" mamma="" og="" ogs="" om="" opp="" span="" stiller="" til="" trengs="">

Ellers har prosjekt oppussing så smått kommet i gang. Pappa var innom byggevarebutikken å hentet ut prisliste i dag, så skal vi se om vi får målt opp størrelsen på rommene IGJEN i løpet av morgendagen eller lørdag. Igjen betyr at det sikkert er 4 gangen vi gjør det, for vi har husnisser som stjeler papirene mine. Hehe.


Og som jeg nesten har glemt - bilde av morsdagskortene jeg lagde

Starten på kortene. Brukt Around the page puncher fra Martha Stewart rundt kantene og embosset selve kortene.
Svigermor sitt kort - mor av den grunn at Sarah kaller henne det. Eller skal vi si kalte henne det, for i kveld sa hun farmor i stedet for mor. 

Mamma sitt kort

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar