onsdag 8. februar 2012

Februar allerede

Dagene går fort og vi er allerede kommet til februar. Det er en stund siden jeg blogget sist, men som sagt tidligere jeg skal PRØVE å få blogge oftere, det er bare å finne ut noe å blogge om.
Det skjer egentlig ikke så alt for mye for tiden.
Jeg prøver å få gjort litt hobby og håndarbeidsting i ny og ned, men med en ikke fungerende kropp pga av sykdom, så er det ikke så lett.
Når jeg vil strikke så fungerer ikke fingrene og hendene, og når jeg vil scrappe så er energien så lav at jeg ikke "orker" å pakke ut alle sakene.
MEN jeg har fått strikket ferdig den ene halsen jeg startet på, jeg er nesten ferdig med sitteunderlaget jeg holder på med og jeg har fått sortert den ene esken (av 3) med bilder jeg har stående. Sånn til en viss grad iallefall, men jeg får ikke til å gjøre mer før jeg har fått sortert de to andre eskene.
Og til helgen SKAL jeg ta frem scrappesakene, for jeg SKAL scrappe morsdagskort til mamma, svigermor og farmor. Enten det ryker eller fyker.

Hobby/oppussingslisten min for 2012: 1 av 14 fullført
  1. Puss opp hobbyrommet
  2. Kjøp møblene til hobbyrommet
  3. Sorter alle bildene jeg har liggende (delvis 1/3 fullført)
  4. Sett bildene som skal i album dit
  5. Få bildene som skal i rammer dit
  6. Begynn å scrappe
  7. Scrapp julekort (lenge før desember kommer)
  8. Gjør ferdig halsen jeg strikker - fullført
  9. Strikk hals 2 og 3
  10. Strikk pledd
  11. Strikk ferdig babypleddene som skulle være til Sarah :P
  12. Strikk ferdig sitteunderlaget jeg holder på med
  13. Lære meg pjoning
  14. Få fylt ut mer i slektstreet og spesielt på den andre siden

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar