torsdag 21. mai 2009

Engler og demoner

Ja, da har vi vært på kino og sett Engler og demoner.
Filmen var så som så. Hvorfor synes jeg det? Jo, for allerede i starten ble jeg irritert for at de hadde skrevet om starten i forhold til hvordan det var i boken, og ting var ikke som jeg hadde forestillt meg (ja, jeg vet, ting på film blir sjelden sånn som du ser for deg ting når du leser en bok). Ellers synes jeg at det virket som de hadde det travelt med å komme seg gjennom filmen, men igjen så hadde jo filmen blitt veeeeeldig lang, om den skulle vært slik jeg kunne tenkt meg den... Men hadde jeg ikke lest boken først, så hadde jeg nok syntes den var bra.
Ble også noen erfaringer klokere eller egentlig skulle jeg ha lært sist, men den gang ei. Bekkenløsning og kino passer ikke sammen, for ikke å snakke om blæren og en 2 1/2 times film (det var ikke like galt sist gang da). Så hvordan skal jeg få sett Harry Potter filmen når den kommer???? :-O Det er jo verdens krise å ikke få sett den på kino da, så vi får se om jeg lærte av denne gangen eller om jeg går alikevel;-) Hehe...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar