tirsdag 5. mai 2009

3D-ultralyd i morgen

Ja, i morgen bærer det i vei til Trondheim og på 3D-ultralyd:-) Gleder meg kjempe masse, også så spennende det blir. Håper virkelig at den lille viser seg frem litt mer denne gangen, enn h*n har gjort på tidligere ultralyder. Og at de ser med sikkerhet hvilket kjønn det er. Det er ikke at det er så nøye, for vi blir like glade for begge kjønn, men det hadde vært greit og vite, også er mamma'n en smuuuule nysgjerrig;-) hehe...
På ultralyden skal vi ha med både mamma'n min og svigermor, så det blir koselig:-) Ellers håper jeg at jeg skal få treffe Stina, en av mine beste venninner og sambos søskenbarn. Lenge siden sist nå, siden hun studerer i Stavanger så blir det ikke hver dag liksom:-(


Slenger også med et magebilde tatt uke 26+2




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar