mandag 9. april 2012

Påsken 2012 over og forbi

Da var årets påske over og forbi, og hverdagen venter. Det har vært veldig godt med ferie (les ha mine kjære hjemme, siden jeg har "ferie" hele året), men det er litt godt å komme tilbake til hverdagen igjen, iallefall tror jeg min lille frøken er det. Hun gleder seg veldig til å i barnehagen igjen og hun savner barna der. 

De siste dagene av påsken ble tilbragt på hytta. Deilig avslapning i den snøfulle norske naturen. Dro opp på hytta på fredags ettermiddagen, etter at mannen var ferdig på jobb. Og kom ned der i fra nå i ettermiddag. Koselige dager med grilling, masse mat, godterier, kort spill og yatzy. Været har vært skiftende, så det ble en del inne tid (pluss at jeg klarte å trampe over noe så kapitalsk 20 meter unna hytta på fredag),  alt fra snø og kraftig vind til sol og varme. Og temperaturene varierte fra 7 minus på natta til 7 pluss om dagen. 

Men til tross for at vi koste oss, så var det veldig deilig å komme hjem til strøm, vanntoalett, dusj, varmt vann, pc og internett. Hehe. Og jeg tror ikke at det blir direkt fælt å legge seg i egen seng, når den tid kommer heller ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar