tirsdag 20. mars 2012

Sykdom IGJEN

Nei, så lei av sykdom da. Som om det ikke er nok å være kronisk syk, så skal man fanken meg få forkjølelse/influensa for andre gangen på under en måned. Dette er til å bli sinnsyk av. Det verste er at lille frøken fise er akkurat likedan hun også, hoster og er tett. Eneste forskjellen er at hun er i 150 da, mens jeg kjennes ut som jeg burde lagt meg ned å sovet i 100 år i stedet. Men jeg er glad for at hun er i form, til tross for denne hosten og liten matlyst. 
Så i dag var jeg først i møte med NAV og skrev under på papriene som gjør at jeg skal bli student igjen, så i ettermiddag sendte jeg søknad til NKI om plass ved VG2 Salg, service og sikkerhet. Nettbasert studie, siden det er det eneste jeg kanskje skal klare ut med.
Etterpå var vi innom mannens besteforeldre mens vi ventet på at snuppa hadde legetime, for å få sjekket at det ikke er astma eller noe på lungene.
Men som hver eneste gang vi har vært hos legen pga denne hostingen og tettheten, så fikk vi beskjed om å se det an en uke til. Jo da, vi har sett det an i 6 måneder nå, så takk skal du ha liksom. Men de finner ingen på prøver eller noe, vi får vel bare vente å se. Er første året i barnehage også, så det har nok litt med det også. 
Når vi kom hjem så var denne fruen totalt utslitt. Det skal ikke så forferdelig mye til for å kjøre meg i senk, for å si det sånn. Og spesielt ikke når jeg er syk oppå sykdommen. Koselig å være 24 år og bli totalt utslitt av en tur på butikken eller en tur til legen liksom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar